Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації

розробити

фірмовий
стиль

Фірмовий стиль – один з основних маркетингових інструментів вашої компанії. Він допоможе вам не тільки виділитись серед конкурентів, привернути увагу покупців, партнерів, а й сформувати правильне позиціонування компанії на ринку. Зробіть ваш бренд впізнаваним та прибутковим!

смисловий
і відомий

Фірмовий стиль (айдентика) – це сукупність візуальних складових, які створені для того, щоб підвищити впізнаваність та сформувати образ компанії в очах клієнтів.

Основне завдання фірмового стилю – зробити товари фірми впізнаваними та відмінними від товарів інших фірм, підвищити конкурентні переваги, рекламний ефект.

Результатом знайомства клієнта та компанії має стати придбання товару або замовлення послуг. Досягти позитивного результату набагато простіше, якщо образ компанії викликає у замовника приємні асоціації. Правильно розроблений фірмовий стиль здатний створити враження процвітаючої компанії, що викликає довіру у споживачів. Це один із найсильніших інструментів у боротьбі з конкурентами.

заповни форму

Ми пишаємося досягненнями наших клієнтів. З радістю допоможемо і вам!

    для кого і для чого
    призначений
    фірмовий стиль

    Елементи фірмового стилю – це саме те, що потенційний покупець бачить у першу чергу, вони є обличчям вашої компанії. А наступним кроком клієнт вже знайомиться з вашим продуктом чи послугою.

    01
    Створення єдиної та гармонійної концепції бренду
    Розробка логотипу.
    Ми підготуємо три різні концепти логотипу
    02
    03
    Підкреслення унікальності вашого продукту та достойна конкуренція компаніям на ринку
    Розробка елементів фірмового стилю. На базі прийнятих візуальних рішень ми створимо додаткові елементи, об'єднані фірмовим стилем
    04
    наші роботи
    корпоративний сайт каталог
    PNB
    виробник високоякісної продукції для nail beauty індустрії
    Всі кейси
    інтернет магазин
    ChuhChuh
    Інтернет магазин дитячих товарів
    Всі кейси
    корпоративний сайт-каталог
    PapirZahid
    машинобудівна компанія «Папір-Захід»
    Всі кейси
    сайт візитка
    Zinkevich
    стоматолог-ортодонт Геннадій Зінкевич
    Всі кейси
    Корпоративний сайт
    Penoboard
    провідний виробник екструдованого пінополістиролу
    Всі кейси
    інтернет магазин
    ManyBags
    український виробник сумок та аксесуарів з натуральної шкіри
    Всі кейси
    сайт послуг
    Shumer
    всі види охоронних послуг та забезпечення комплексної безпеки
    Всі кейси
    0 / 0
    FAQ

    А ви працюєте за договором?

    Так, ми працюємо лише за договором. У документації фіксуються вартість та терміни розробки, а у додатках до договору структура робіт та всі ваші побажання.

    Яким чином віддаєте матеріали?

    Ми віддаємо вам всі узгоджені матеріали, щоб ви могли використовувати свою символіку як в електронному так і друкованому вигляді.

    Який процес розроблення фірмового стилю?

    Для опрацювання фірмового стилю необхідні назва компанії та логотип. Далі необхідно визначити список носіїв елементів фірмового стилю для створення потрібного образу компанії.

    заповни форму

    Ми пишаємося досягненнями наших клієнтів. З радістю допоможемо і вам!