Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації
Слава Україні, слава нації і пиздець расийськой федерації

Поради щодо розвитку вашого бізнесу в Інтернеті (без великих грошей)

Бажаєте розвивати свій бізнес в Інтернеті без великих грошей? Якщо ви тільки починаєте бізнес, ви не можете дозволити собі витрачати гроші. У цій статті ми поділимося практичними порадами про те, як розвивати свій бізнес із невеликим бюджетом. Наша мета – допомогти вам змагатися з великими інтернет магазинами на laravel, не витрачаючи цілий стан.

1. Виберіть відповідну платформу для свого веб-сайту

Найбільша помилка, яку ви можете зробити в малому бізнесі, – це вибрати неправильну платформу для створення свого веб-сайту. Неправильна платформа не тільки коштуватиме вам більше грошей, а й обмежить потенціал зростання вашого бізнесу.

Ми рекомендуємо використовувати WordPress. Це найпопулярніший конструктор веб-сайтів на ринку, він підтримує понад 31% усіх веб-сайтів (включаючи малий та великий бізнес).

Щоб запустити власний веб-сайт WordPress, вам знадобиться доменне ім’я та обліковий запис веб-хостингу.

Різні хостингові компанії пропонують різні плани, які підходять для невеликих та великих веб-сайтів. Зрештою, це впливає на вартість вашого сайту.

У міру зростання вашого бізнесу вам знадобиться більше ресурсів хостингу.

2. Виберіть функціональний веб-сайт із гарним дизайном.

Залучення професіонала для створення індивідуального дизайну вашого веб-сайту коштує недешево.

Ви можете легко почати з готової преміальної теми WordPress.

3. Зробіть так, щоб користувачам було простіше зв’язатися з вами

Якщо ви хочете, щоб ваш сайт приваблював більше клієнтів, вам потрібно додати найпростіший спосіб для відвідувачів зв’язатися з вами.

Найпростіший спосіб зробити це – використовувати контактну форму на вашому сайті.

4. Отримайте більше трафіку від пошукових систем (SEO)

Пошукові системи, такі як Google, є основним джерелом трафіку більшості веб-сайтів в Інтернеті. Ви можете багато зробити, щоб оптимізувати свій сайт для пошукових систем.

SEO або пошукова оптимізація – це набір рекомендацій та методів, які роблять ваш сайт зручнішим для пошукових систем.

Щоб отримати трафік із пошукових систем, вам знадобиться контент, який підводить нас до наступного кроку в цьому посібнику.

5. Сплануйте стратегію контент-маркетингу.

Контент-маркетинг – це стратегія створення корисного та актуального контенту для залучення та розширення аудиторії. Це дозволяє отримувати більше цільового трафіку від пошукових систем.

Найпростіший спосіб додати корисний контент на ваш сайт – це додати блог. WordPress дозволяє додати на сайт окрему сторінку блогу та сортувати контент за категоріями та тегами.

Вам потрібно спланувати свою контент-стратегію, визначивши ключові слова, які можуть шукати ваші юзери.

Контент-маркетинг – це дуже ефективна та перевірена стратегія просування вашого бізнесу на ринок.

6. Приймайте рішення на основі даних за допомогою Google Analytics.

Багато новачків використовують свої припущення для планування своєї стратегії зростання. Вам не потрібно це робити, якщо ви можете використовувати фактичні дані для прийняття рішень.

Тут на допомогу приходить Google Analytics. Він дозволяє вам бачити скільки відвідувачів приходить на ваш сайт, звідки вони приходять і що вони роблять, перебуваючи там.

Google Analytics містить багато інформації. Незважаючи на те, що він акуратно організований і красиво оформлений, він все одно може трохи стомити нових користувачів.

7. Використовуйте соціальні мережі для збільшення трафіку

Платформи соціальних мереж мають дуже зацікавлену аудиторію. Один тільки Facebook має 1,47 мільярда активних користувачів на день, що становить близько 18% всіх людей у ​​світі. Twitter, YouTube, LinkedIn та інші соціальні мережі також мають дуже зацікавлених користувачів.

З такою кількістю користувачів платформи соціальних мереж відкривають великі можливості для бізнесу. Ви можете почати зі створення профілів своєї компанії в соціальних мережах та автоматичного обміну повідомленнями у блогах.

Є багато інших речей, які ви можете зробити, щоб взаємодіяти з аудиторією в соціальних мережах. Головне – підтримувати активність ваших профілів, збільшувати кількість передплатників та повертати трафік на ваш сайт.

Створіть групу у Facebook для своїх клієнтів чи галузі
Створіть групу LinkedIn для своєї галузі
Дізнайтесь, як перенаправити користувачів на Facebook за допомогою реклами
Зосередьтеся на соціальних мережах, важливих для вашої галузі. Наприклад, якщо ви ведете модний блог або ресторан, Instagram може виявитися для вас кориснішим, ніж LinkedIn.

8. Будьте активним учасником онлайн-спільнот.

Інтернет-спільноти включають форуми та сайти з відповідями на запитання. Це місця, куди люди ходять, щоб ставити запитання, спілкуватися, знаходити контент та досліджувати.

По-перше, вам потрібно з’ясувати, які спільноти є більш актуальними для вашого бізнесу і де ваші потенційні клієнти можуть шукати відповіді або контент. Наприклад, якщо у вас є туристичний веб-сайт, ви можете знайти TripAdvisor більш корисним, ніж інші спільноти.

Не розміщуйте на цих форумах посилання на свій веб-сайт у кожному повідомленні. Підвищуйте авторитет, щиро беручи участь у корисному контенті та згадуючи свій бізнес чи веб-сайт, коли це необхідно.

9. Перетворіть відвідувачів на клієнтів.

Чи знаєте ви, що більше 70% людей, які відвідують ваш сайт, ніколи більше його не знайдуть? Це не ваша вина, просто Інтернет величезний і існує так багато веб-сайтів.

Кожен відвідувач, що залишає ваш сайт, це потенційний клієнт, якого ви втрачаєте. Щоб розвивати свій бізнес, вам потрібно зосередитися на перетворенні цих відвідувачів на клієнтів, що платять.

10. Використовуйте рекламу з оплатою за клік.

Всупереч поширеній думці, ви можете проводити рекламні кампанії з оплатою за клік при невеликому бюджеті. За допомогою Google AdWords та Facebook Ads, ви можете встановлювати свої власні ціни, цільові ключові слова, аудиторію та багато іншого.

11. Використовуйте соціальний доказ, щоб залучити клієнтів

Соціальне підтвердження – це психологічне явище, у якому люди підкоряються діям інших, припускаючи, що це дії відбивають правильне поведінка.

Маркетологи використовують це явище, показуючи своїм клієнтам, що інші люди вже довіряють продукту чи бізнесу. Це робиться шляхом обміну своєю статистикою чи кількістю передплатників, відгуками клієнтів тощо.

12. Підвищіть швидкість та продуктивність свого веб-сайту.

Дослідження показують, що з 2000 до 2016 року середня тривалість концентрації уваги людини впала з 12 до 7 секунд.

Це означає, що у вас дуже мало часу, щоб показати користувачам, що ви пропонуєте і переконати їх залишитися на вашому сайті.

Інше дослідження показало, що затримка завантаження сторінки в 1 секунду може призвести до втрати конверсій на 7%, перегляду сторінок на 11% і зниження задоволеності клієнтів на 16%.

Ми сподіваємося, що ця стаття допомогла вам дізнатися, як розвивати свій бізнес з обмеженим бюджетом.